Horizontale spinner

Ik ben bezig met het designen van een combat robot. Nu wil ik een horizontale spinner maken maar ik wil hem met een band of ketting aangedreven hebben. Hoe kan ik een tandwiel of poelie op een borstelloze motor monteren? Of zijn ze zo op de markt? Ik heb het idee gekregen van de bekende Battlebot Tombstone. Ik zou een neus willen maken waar dmv een band of ketting een draaiend object aan kan komen.

Hallo @Trance236,

Welkom bij de RobotShop-community.

U kunt ketting en tandwielen gebruiken, maar u moet de motor kiezen om het juiste montagepatroon te vinden.

Wachtend op je reactie.

Eerlijk,

=============================================================================

Hello @Trance236 ,

Welcome to RobotShop community.

You can use chain and sprockets but you will need to choose the motor to find the proper mounting pattern.

Awaiting your reply.

Sincerely,

Hallo Ebram,

Dank u voor uw antwoord. Kunt u mij vertellen of er een motor aanwezig is waarmee dit zou kunnen? Het gaat om een robot met een gewicht van ongeveer 14KG / 30.8 lbs. Omdat de klap wel hard moet aankomen dacht ik er ook aan dat de motor niet alleen een hoge snelheid moet hebben maar ook een beetje torque. Ook zou ik eventueel de motor direct bij het wapen kunnen hangen, alleen dan mag ivm het pantser de motor niet te groot zijn.

Net vriendelijke groet,

Kevin

Hallo @Trance236,

Dank u voor uw antwoord.

Het is niet eenvoudig om een ​​borstelloze motor te vinden met zo’n kracht en hoge snelheid, dus u moet op onze website naar een aantal opties zoeken:
https://www.robotshop.com/nl/nl/borstelloze-dc-motoren.html

Deze kan voor jou werken:

Eerlijk,

===========================================================================

Hello @Trance236 ,

Thank you for your reply.

It’s not easy to find a brushless motor with such strength and high speed so you would need to look for some options on our website:
https://www.robotshop.com/nl/nl/borstelloze-dc-motoren.html

This one might work for you:

Sincerely,